Klikając "Akceptuj wszystkie", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Sprawdź naszą Politykę prywatności i cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Treningi się zacinąją, wolno chodzą

Są dwie najbardziej prawdopodobne przyczyny tego problemu.

Pierwszą z nich jest problem z połączeniem internetowym - sprawdź czy po pobraniu treningu na telefon problem ustępuje. Jeśli tak, to znaczy, że aplikacja wymaga szybszego/bardziej stabilnego łącza by płynnie odtwarzać treningi.

Jeśli problem dalej wystepuje to może to świadczyć o przeciążeniu procesora telefonu.

Gdy dzieją się jakieś procesy w tle (np. trwają aktualizacje, działają jakieś inne aplikacje w pamięci roboczej) to telefon obniża taktowanie swojego procesora, ponieważ się przegrzewa. Nasze treningi są nagrane w na tyle wysokiej jakości, że mogą powodować przeciążenie słabego procesora w momencie, gdy musi on obslużyć zbyt wiele aplikacji równocześnie. W takiej sytuacji zalecamy wyczyścić telefon, odinstalować zbędne aplikacje, które zabierają moc obliczeniową i pamięć operacyjną. Warto również zamykać aplikacje działające w tle podczas korzystania z WomanUp.

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego.

Pomoc

To nie to, czego szukałaś?